تنهایی

                                                 
                            تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
                                                                  

                                                                تنهایی هامو بعد از این با قلب کی قسمت کنم

 

واسه فراموش کردنت باید به چی عادت کنم

 

تو داری از من میگذری٬ من باید از تو بگذرم

 

چیزی نمی تونم بگم٬ باید بیفتی از سرم

 

بعد از تو باید با خودم٬ تنهای تنها سر کنم

یک عمر باید بگذره تا امشبو باور کن

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ یک شنبه 4 دی 1390برچسب:تنهایی,ساعت 11:24 نويسنده ★ѴoℛojДҠ☆ |