A0:  دلم برای کسی تنگ است (بزرگه)

دلم برای کسی تنگ است

که چشمهای قشنگش را

به عمق آبی دریا می دوخت

و شعرهای قشنگی

چون پرواز پرنده ها می خواند

 

دلم برای کسی تنگ است

کسی که خالی وجودم را از خود پر می کرد

و پری دلم را با وجود خود خالی

دلم برای کسی تنگ است

کسی که بی من ماند

کسی که با من نیست

دلم برای کسی تنگ است

که بیاید

و به هر رفتنی پایان دهد

دلم برای کسی تنگ است

که آمد

رفت

و پایان داد

کسی

کسی که من همیشه دلم برایش تنگ می شود

http://up.iranblog.com/Files/2a36ca5a76904c2eb8c5.jpg



نظرات شما عزیزان:

Nariman
ساعت5:33---19 دی 1390
بهترین وب دانلود ملودی و موزیک ویدیو و فیلم و .... . حتما بیایید وسر بزنید http://melodi.loxblog.com

غزل
ساعت13:58---6 دی 1390
وقتی نگاه کسی به توست میبینی اماقلب بسته به مهردیگری است به اعتنامیگذری وعاشقانه به کسی می نگری که دلش پیش تونیست....
امیدوارم عاشق نشی ولی یادت باشه اگه شدی دیگه تمومش نکنی چون خیلی برات گرون تموم میشه


arezoo
ساعت12:19---6 دی 1390
سال ها رفت و هنوز

یک نفر نیست بپرسد از من

که تو از پنجره عشق چه ها میخواهی؟

صبح تا نیمه شب منتظری

همه جا می نگری

گاه با ماه سخن میگویی

راستی گمشده ات کیست؟

کجاست؟

صدفی در دریاست؟

نوری از روزنه ی فرداهاست؟

یا خداییست که از روز ازل ناپیداست؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ دو شنبه 5 دی 1390برچسب:دلتنگی,ساعت 1:5 نويسنده ★ѴoℛojДҠ☆ |
cache01last1391238592