عشق چیست؟



به گل گفتم: "عشق
چیست؟" گفت: "از من خوشگل تر است..."

به پروانه گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من زیبا تر است..."

به شمع گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من سوزان تر است..."

به عشق گفتم: "آخر تو چیستی؟" گفت: "نگاهی بیش نیستم



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت16:25---10 دی 1390
- عشق -
یک هیچ بزرگ است که یک لحظه به دل می خندد...
موفق و سربلند و جاویدان باشی


سایه
ساعت11:47---10 دی 1390

ببخشید این خنده ها برای اوش بود
اوش خیلی گلی به خدا بابا چت ووصل میشه نگران نباش شیمارم از دست نمیدی
وروجک موفق باشی دلم برات یه ذره شده شماکه نیستی ما سراغتومیگیریم از بچه ها


avash
ساعت11:44---10 دی 1390
وروج پس چیشد؟؟؟؟؟؟؟کجایی پس؟؟؟وروج به خدا اگه پیام منو به شیما برسونی قول نیدم وبسایتتو تو تمتم وبلاگای بلاگفا تبلیغ کنم قول میدم فقط خواهش میکنم پیام منو بهش برسون داداشی من منتظرتمت زود باش بهش بگو بهم زنگ بزنه من منتظرشم مرسی داداش===09365468606

avash
ساعت23:07---9 دی 1390
وای ورورج نمیدونی چقدر خوش حالم دداداشی یکی رو پیدا کردم تا به شیما پیام بده اول از همه میخوام بپرسم چرا سایه قطع شده؟؟؟؟؟؟///بعد این شماره یه منه به شیما بده بگه اوش دوست داره09365468606 وروجک گفتم شیمارو از دست دادم به خدا الان چند روزه که حالم شده اشک ریختن خدا تورو برام رسوند داداشی ازت یک دنیا ممنونم عاشقتم برات ارزویه مووقیت تو هر کاری میکنم مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ جمعه 9 دی 1390برچسب:عشق چیست؟,ساعت 22:38 نويسنده ★ѴoℛojДҠ☆ |